Met direct mail blijf je top of mind bij je relaties!

Voor veel ondernemers is het een grote uitdaging om zichtbaar te blijven. Hoe zorg jij doormiddel van communicatie uitingen in de gedachte bij je relaties? Dat doe je door direct mailing te gebruiken. Je verstuurt direct mail door je relaties te prikkelen, een onuitwisbare indruk te maken. Wij vertellen je er graag meer over:

Uniek communicatiemateriaal: direct mail!

Direct mail realiseer je door creatieve ideeën tot werkelijkheid te maken. Zorg voor je eigen huisstijl in de direct mail met een verrassend effect en de juiste en krachtige informatie. Is de informatie even vergeten? Dan zoekt de ontvanger het gemakkelijk op, op de door jouw verstuurde turning card.

Een turningcard is eveneens opvouwbaar zodat deze gemakkelijk verzonden kan worden. Door de unieke elementen van direct mail en de turning card zorgen voor een verrast effect en enthousiaste ontvanger.

De ontvangen turning card zal ergens een plaatsje krijgen en de mond op mond reclame begint ook te lopen. Door al deze elementen zal jij langzaamaan top of mind bij je relaties creëren.

Waarom je voor een turning card moet gaan bij het verzenden van direct mail

Er zijn ontelbaar veel communicatiemiddelen waar jij jouw communicatie uitingen mee versturen kunt. Daarbij is het wel lastiger om ook echt op te vallen. Het meest voorkomende middel om te communiceren is e-mail. Maar deze worden vaak niet geopend of vergeten. Een ontvanger ontvangt dagelijks namelijk tientallen mails.

Via e-mail is een top-of-mind gedachte creëren dan ook lastig. Je moet er echt tussenuit springen. Maar via een turning card spring jij er echt tussenuit. De ontvanger krijgt herinneringen naar vroeger en door deze combinatie zal de communicatie uiting doormiddel van direct mail een succes worden.

Daarom verzendt jij direct mail!

Wanneer je direct mail verstuurd weet je zeker dat jouw mail geopend wordt. Helemaal wanneer je ervoor zorgt dat de enveloppe opvallend is. Je hebt dus in ieder geval al een contactmoment met de ontvanger van de direct mail. Zorg voor een originele manier zoals een turning card, dan zit jij goed.